>G35
Titanium – LIMITOVANÁ EDICE
- speciální konstrukce nábojů pro Gravel
- zesílený profil ráfků
- efektivní přenos energie
- spolehlivost a dlouhá životnost
- váha celého páru s UST páskami je 1 520 g
- záruka 3 roky
Náboje:
- vlastní projekt a konstrukce nábojů vyvíjených speciálně pro specifické zatížení gravelových kol
- konstrukce profilu přírub a uložení paprsků s rovnou hlavičkou zaručují nejefektivnější přenos energie na trhu
- rychlá akcelerace při záběru, efektivita při stoupání, okamžitá reakce kol při řízení, efektivní brždění
- přední i zadní náboje jsou na 24 děr
- přední náboj jen univerzální (s adaptery) na osy 12 i 15 mm s titanovou osou a většími zapouzdřenými ložisky
- zadní náboj má titanovou osu, větší zapouzdřená ložiska a volnoběžné těleso (ořech) má 3 ložiska
- zadní náboj je kompatibilní na všechny druhy kazet na trhu. Stačí jenom vyměnit volnoběžné těleso (ořech)
Ráfky:
- karbonový profil (výškaráfku 35 mm, vnitřní šířka 24 mm s háčky) je zesílený v místě uložení niplů
- ráfek je velmi odolný v jakémkoliv terénu, s batohy a snáší zatížení i okolo 130 kg (váha jezdce)
- ráfky jsou kompatibilní na bezdušové UST pláště i na pláště s klasickou duší
- Kastar logo je pod vrchním lakem ráfku
- při mechanickém poškození (zničení) karbonového ráfku je cena za nový ráfek , nové niple , práce a poštovné 9 800 s DPH.
Paprsky:
- používáme výhradně paprsky Belgického výrobce SAPIM. U G35 montujeme za studena kovaný aeroprofil paprsku CX Ray s rovnou hlavičkou
- niple jsou SAPIM Alu s pojistkou proti povolování
- pod niple montujeme do ráfků ocelové podložky
- napnutí paprsků je díky konstrukci nábojů a ráfků vyvážené s hodnotou 130-140 kg
- při montáži dbáme na vyrovnané napnutí paprsků s tolerancí max 5-7%
Individuální design:
- u této limitované edice není možná změna designu ráfků ani nábojů