Prohledat
Filtry

ráfek DRC BIGFOOT 27,5 32 děr

Kód: DRC001
Dostupnost: Skladem
1 990,00 Kč s DPH
Ráfek D.R.C.  BIGFOOT

 

Velmi pevný ráfek vyrobený v rodinné firmě v Itálii. Po testování předními Enduro a DH jezdci v Itálii jsme se rozhodli i my tento model zařadit do naší nabídky. Zahájili jsme montáž těchto ráfků i na na naše Enduro a DH zapletená kola KASTAR.

 

Váha ráfku je:

V rozměru 27,5“ : 530g

V rozměru 29“ :    570g

 

Materiál:

 Vysoce kvalitní ALLOY 6082 T6

 

Rozměry:

Vnitřní rozměr profilu je 30 mm. Výška ráfku je 20 mm.

Rozměr 27,5“: ETRTO  584x30C , ERD= 556mm

Rozměr 29“  :  ETRTO  622x30C , ERD= 595mm

 

Technická specifikace:

Ráfek je ve spoji spojený novou technologii chemického svaření speciálním lepidlem a velmi pevnou dlouhou spojkou uvnitř ráfku. Ve spoji je aplikováno speciální lepidlo pod tlakem. Spoj je 100% vzduchotěsný, což je důležité pro bezdušové systémy UST.

Boky pro uchycení plášťů jsou rovné : HOOKLESS DESIGN.

Profil ráfku je excentrický se speciálně vrtanými otvory  mimo osu X-DRILLING TECHNOLOGY. To umožňuje velice odolný a houževnatý výplet potřebný pro EN i DH.

Povrch ráfku je zpevněný pískováním.

Ráfek D.R.C.  BIGFOOT

 

Velmi pevný ráfek vyrobený v rodinné firmě v Itálii. Po testování předními Enduro a DH jezdci v Itálii jsme se rozhodli i my tento model zařadit do naší nabídky. Zahájili jsme montáž těchto ráfků i na na naše Enduro a DH zapletená kola KASTAR.

 

Váha ráfku je:

V rozměru 27,5“ : 530g

V rozměru 29“ :    570g

 

Materiál:

 Vysoce kvalitní ALLOY 6082 T6

 

Rozměry:

Vnitřní rozměr profilu je 30 mm. Výška ráfku je 20 mm.

Rozměr 27,5“: ETRTO  584x30C , ERD= 556mm

Rozměr 29“  :  ETRTO  622x30C , ERD= 595mm

 

Technická specifikace:

Ráfek je ve spoji spojený novou technologii chemického svaření speciálním lepidlem a velmi pevnou dlouhou spojkou uvnitř ráfku. Ve spoji je aplikováno speciální lepidlo pod tlakem. Spoj je 100% vzduchotěsný, což je důležité pro bezdušové systémy UST.

Boky pro uchycení plášťů jsou rovné : HOOKLESS DESIGN.

Profil ráfku je excentrický se speciálně vrtanými otvory  mimo osu X-DRILLING TECHNOLOGY. To umožňuje velice odolný a houževnatý výplet potřebný pro EN i DH.

Povrch ráfku je zpevněný pískováním.

Napište vlastní recenzi
  • Pouze registrovaní uživatelé mohou psát recenze
*
*
Špatný
Vynikající
*
*
*