a
a
Váš nákupní košík je prázdný.

Mavic servis

Na základě dohody s distributorem značky MAVIC firmou Aspire jsme oficiálním MAVIC SERVIS CENTREM pro Českou republiku a Slovensko.

  1. Nabízíme prodej náhradních dílů
  2. Kompletní servis všech typů zapletených kol Mavic
  3. Technické informace a podporu obchodníkům a servisům
  4. Vyřizujeme veškeré reklamace na zapletená kola
  5. V případě placené opravy vás budeme vždy předem informovat o její ceně

 

Opravy, reklamace a objednávky náhradních dílů s vámi ráda provede:
Iva Odehnalová , 566 624 336 , 736 631 006 , iva@kastar.cz

Technickou podporu a servisní informace získáte od:
Karel Stárek , 736 631 006, 736 631 07 , karel@kastar.cz

Zásilky k opravě a reklamacím posílejte na:
Kastar, Veká Losenice 326, 59211

 

Servis:

V případě zájmu o servis zapletených kol Mavic můžete kola zaslat nebo osobně dovést. V případě dohody předem, je možné sjednat termín a provést i opravu na počkání. V takovém případě je příplatek na hodinovou sazbu skromných 50%. Provádíme kompletní servis od umytí a čištění , výměnu plášťů či nalepování galusek, brzdových kotoučů, kazet apod. Umývání a čištění provádíme v ekologické lázni za použití Ph neutrálního odmašťovacího prostředku. Při servisu zapleteného kola kontrolujeme stav ráfku, stav výpletu a jednotlivých paprsků s kontrolou jejich napnutí tensiometrem. Při centrování nových ráfků pracujeme s tolerancí 0,1mm na výšku i do strany. Provádíme demontáž tělesa, osy a dalších dílů s případnou výměnou ložisek a dalších dílů. Po vyčištění a kontrole stavu komponentů provádíme jejich případnou výměnu s následnou kompletací a seřízením.

 

Reklamace:

Zapletená kola reklamujte prosím vždy pouze u svého prodejce. Jestli jste vlastníky kompletního jízdního kola, na kterém jsou z výroby montovaná zapletená kola Mavic, reklamujte je také u svého prodejce, tam kde jste jízdní kolo koupili. Váš prodejce zašle reklamované zapletené kolo k nám do Mavic Servis Centra společně s vyplněným reklamačním protokolem a kopií dokladu o nákupu. My provedeme opravu nebo výměnu produktu a zašleme na naše náklady zpět prodejci u kterého si zapletené kolo vyzvednete. V případě, že obdržíme k řešení reklamace kolo znečištěné s pláštěm, kazetou a brzdovým kotoučem, provedeme rádi odbahnění, umytí a čistění s demontáží a montáží komponentů v našem servisu. Za tyto běžné servisní práce mimo záruku účtujeme samozřejmě běžný servisní poplatek 450,- Kč za hodinu bez DPH.