a
a
Váš nákupní košík je prázdný.

Alchemist

 

Majitelem italské značky ALCHEMIST je Sandro Marcorin, který dal naší společnosti po roce vyjednávání důvěru a rozhodl se nám dodávat komponenty pro jejich další montáž v naší vlastní výrobně ve Velké Losenici.

Sandro Marcorin, který si již během studií vyráběl v továrně svého otce vlastní formy na karbonový MTB rám, řídítka i sedlovku, je vlastníkem obchodní značky i továrny, je konstruktérem a řídí celou výrobu. Pro název ALCHEMIST se rozhodl proto, že se sám cítí tak trochu jako alchymista, který stále hledá dokonalý recept.

Přestože současný trh reaguje na stále se zvyšující se nároky, dovednosti i schopnosti cyklistů a jízdu v stále obtížnějších terénech, problémem nadále zůstává konstrukce ráfků a jejich zapletení paprsky do nábojů.

To vše vedlo Marcorina k rozhodnutí začít vyrábět nejpevnější ráfky na světě a spojit je s vlastními náboji. Zkonstruoval také nový progresivní způsob uchycení niplů a křížení paprsků.

Za svou práci byl v roce 2016 vyznamenán cenou EUROBIKE AWARDS v rámci největšího světového veletrhu jízdních kol.

Více o produktech ALCHEMIST se dozvíte v sekci Technické specifikace

V současné době je na trhu desítky výrobců zapletených kol. Co se týká nábojů a paprsků, tak zde je v podstatě již dosaženo dokonalosti. Největší problém byl a vždy zůstává u materiálu a konstrukce ráfků a jejich spojení, tedy zapletení paprsky do nábojů. Největší problém je stále v sekci horských kol a nyní i s vývojem stále silnějších horských elektrokol. Celosvětově se dovednosti a schopnosti cyklistů na horských kolech posouvají stále dál do těžších a náročnějších terénů. Tomu odpovídají i nová progresivní disciplína ENDURO a stále náročnější tratě pro XC, maratony a MTB etapové závody.

Samozřejmě i nástup 29“ kol v MTB přinesl velké změny a společně s rozměrem 27,5“ vytlačili nejsilnější sekci 26“ úplně z trhu. S příchodem ,,devětadvacítek“ přišlo také diametrálně vyšší zatížení zapletených kol. Dalším již dlouhá léta zavedeným standardem jsou bezdušové pláště a k nim potřebné bezdušové ráfky. Jízda na měkčí bezdušové pneumatice nabízí mnohem bezpečnější a účinnější průchod terénem a s tím spojenou i razantnější jízdu.